En lugn dag hemma framför datorn.

Har skaffat blogg nu eftersom den sidan som jag brukar skriva dagbok på har slutat att funka :/ så får testa att blogga lite istället.

I dag så vaknade jag tidigt men somnade om efter ett tag o sen så ringe puman o försökte väcka mig men orkade inte röra mig hehe ..

Sen så har fastnat framför datorn hela dagen, suttit inne på en ny sida som är till för dom precis har opererat sig eller ska göra det :) har precis gjort en bröstförstoring o allt har gått jättebra fram tills jag började att jobba igen o stressade sönder mig.. då släppte det vänstra implantatet :( så just nu är jag sjukskriven o väntar på att det ska läka igen.. hoppas på det bästa så att det inte blir nå fel..

Har vart iväg o handlat o skulle köpt en ny fotfil o ny tandtråd men det glömde jag bort som vanligt, fattar inte att jag jämt ska glömma dom sakerna hela tiden *suck* är så himla glömsk av mig ...

Tror att jag ska kolla på Halloween 2007 i dag, väntar bara på att min kille ska kolla klart på nåt program på Mtv..

Får skriva mer nån annan dag...

image2


image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback