Med Vonca till Bauhaus!

Jahapp i dag så var jag iväg till jobbet en sväng med Vonca o fixade några saker som jag behövde fixa.. litar inte på grabbarna på jobbet hehe ;)

Sen så tänkte jag åka hem men då ville David att jag skulle luncha med han så stannade o höll han sällskap ett tag, sen så åkte jag ner på stan o kika lite.. hittade ett jättefint linne på Vero Moda men det var väldigt tajt upptill så jag var tvungen att ta strl 40 för att kunna stänga dragkedjan för brösten fick inte plats annars.. så det är väl baksidan av OP men va fan det får man väl ta... Ska testa det hemma med lite andra kläder o se om det ser för stort ut..

Usch vad trött jag är :/ ska försöka att se Halloween i kväll fastnar framför datorn hela tiden hehe men i kväll så ska jag väl kunna slita mig iaf ;)

Nu ska glo lite på tv..


image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback