Ett tag sen....

Ett tag sen man orkade skriva här, händer väldigt mycket just nu i mitt liv så känner mig enormt stressad hela tiden....har inte haft lust el ork att skriva här...

Förkyld e jag oxå IGEN...... kan man bli mer trött eller :/ ..sitter på jobbet just nu o har lunch.. så får se om jag orkasr stanna hela dagen.. det visar sig..

Annars så ska jag flytta snart, jag o killen har kommit överrens om att vi måste bo ifrån varandra ett tag för att få lite andrum.. går nämligen varandra på nerverna hela tiden o det tär på en ganska mycket..men det känns skönt att vi är överrens iaf...

Väntar just nu på om jag ska vinna budgivningen på den 1:a på stan som jag har kikat på.. det återstår o se.. hoppas hoppas..

Nej kanske skriver mer här sen när jag kommer hem o uppdaterar lite... mår illa av stress o har ont i magen... så ska försöka coola ner lite här...

Herå

Kommentarer
Postat av: Rebecca

LOVE YOU (på måndagarna super jag nämligen bara)

2007-12-13 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback