sjuk sjuk o åter jävla sjuk ...

Tamejfan så e man helvetes jväla piss sjuk igen, är jag född utan imunförsvar eller..int lätt att hålla sig borta från människor med mitt jobb ....*suck* ........................................................

Annars så håller jag på o väntar på att jag ska få lght jag budat på..verkar som det iaf.. en ny soffa har jag köpt eller beg. soffa på blocket som en super fin :D 3000 kr ......lägger ut lite bilder...

Tracka Vonca på telen hehe ... det var upptaget så jag tröck på femman så det skulle ringa direkt när hon la på hehe ... hon ba vafan vad det ringer hela tiden *S* moohahahaha ...

O nu ringde Rebban, skönt att få lite sällskap...:)


Länken till lght..

http://w4.objektdata.se/pregen/810/OBJ3240_868908810/images.html?firmanr=3240&id=868908810&pregen=1&GID=OBJ3240_868908810#img_1d

Nya soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback