soffa

I dag så åker jag o brorsan o hämtar min soffa i uppsala.. sen så är det nog dags snart att börja packa o sortera hemma vad som ska va kvar o slängar o vad som han ska o jag ska ha.. källaren e enkel för där e allt sorterat redan .. ska bli drygt o bo bland en massa kartonger men det är så de blir när man ska flytta :/ ska kolla om man kan baka in mitt andra lån i bolånet så man bara har ett lån.. får se vad banken tycker e bäst..blir väl möte snart o skriva papper .. ska ha med mig nån .. tycker sånt där e så drygt men sånt som måste göras ...ska försöka få med mig puman..


Nej men om man ska ta o hoppa in i duschen kanske så man känner sig lite fräsch.. ät alite frulle kanske man oxå ska ta o göra ....


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fick du lägenheten???

Hoppas, köpte mig en idag jag med!
galet, men kul!
Kram så hörs vi snart!

2007-12-19 @ 23:35:22
URL: http://www.blackpearls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback