Läkarintyg...

Sov bort största delen av dagen efter jag vart hos läkaren o fått sjukintyg, märks att kroppen e helt slut av förkylningen ...

Har nyss tagit coccilana så jag ska slut ahosta nån gång ....hoppas att det verkar snart ...

Annars så sitter jag här o slö surfar o växlar mellan det o snyta mig hehe spännande va ^^ ska väl ta en till halstablett snart strepsils med jordgubbs smak mmm spännande som sagt det händer mycket här just nu ..
i morrn så ska jag iaf hämta ut mitt pkt från H&M :) nåt skoj som händer hehe ... hoppas att kläderna sitter bra iaf ...

Såg att jag bara hade 3 st halstabletter kvar så det blir in på apoteket i morrn igen ...

Har inte haft nån matlust direkt dom här dgr så de har blivit fil o keselle för mig o 2 st ägg, åt lite ris o avokcado till lunch i går o det fick jag tvinga i mig.. mat känns totalt olockande just  nu..men då kanske man tappar nått kg iaf ;) hehe ... längtar tills jag e frisk så jag kan träna igen ... sååå trött på det här nu .. jag måste gjort nått riktigt dumt i mitt förra liv haha skämt å sido ..bla bla bla.. massa babbel kommer ur mig nu har ju vart så grymt uttråkad i dag så kommentera gärna mer på mina inlägg hehe ^^ ;)

Lägger bild på ungefär min frisyr kommer se ut när jag klippt mig :D

image129

Vad tycker ni .. jag vill klippa :D

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack så jätte mycket. ^^
Kram.

2007-11-08 @ 10:46:17
URL: http://MotherAndSon.blogg.se
Postat av: annie

du vet vad ja tycker!! =)

2007-11-08 @ 17:57:11
URL: http://lacatus.blogg.se
Postat av: Sara-Mira

Suuuperfint!!!! :o) klart du ska klippa!! Page är såå kvinnlgit tycker jag. Tror btw att jag känner igen dig från en sidan som heter mylava men jag är inte helt säker...!?

2007-11-08 @ 18:53:15
URL: http://saramira.blogg.se
Postat av: Mathilda

Hej babe!

Jo, klipp dig =) Jag har klippt page så då kan vi bli likadana igen... hihi!

Pusskram!

2007-11-12 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback