Sjuk som fan IGEN, orkar jag eller...

Jahapp sjuk igen, täppt i näsan o ont i halsen.. hes sm fan.. sa till läkaren i dag o få intyg till jobbet.. får se om han sjukskriver mig resten av veckan.. känns förjävligt för jag behöver verkligen vara på jobbet nu men men så e de ...

Sa ju på kryssning på fredag o så ska man vara förkyld hoppas att jag e bättre tills dess, resan e ju betald o klar så man vill ju åka men vill ju var afrisk ..*Suck* varför just jag jämt .. mitt imunförsvar måste vara helt kasst...

Annars så ligger jag här nu o surfar runt som vanligt.. wiihooo händer mycke´t nu såhär kl 8,30 på morgonen ooo ja.. eller NOT .... FAN JAG VILL VARA FRISK........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback