Vill byta design på sidan...

Vill byta design på min blogg sida men fattar mig inte på hur man ändrar stilmallen.. eller ja vilket bild program mans ka använda för att länka nya bakgrundsbilder .. nån som vet hur man gör vilket man program man ska ha så så skriv en kommentar :) standard desgin som man kan välja mellan e så tråkiga :( speciellt eftersom att så många har samma vill ha en mer personlig som man kan få ha för sig själv hehe ..

Annars så e min hals helt paj o det gör ont i lungorna när jag hostar så det ska bli skönt när det nån gång släpper ..

Va rätt så körigt på jobbet i helgen med tanke på att Micke va sjuk, o ingen ville som vanligt inte ställa upp på att komma in o jobba.. Martin som var på kakel förut kom upp från trädgård o tog kakel över lunchen iaf :) som tur va .. jag har ju inte vart på topp i helgen men kört påsom vanligt ändå.. i dag så var jag helt död när jag kom o Åse sa att jag verkligen såg bedrövlig att det syndes att jag var trött o inte mådde nå bra .. det kändes så oxå ... men nu e jag ledig i morrn så skööönt ..vila upp mig lite..

Ja annars så sitter jag här o surfar o lyssnar på Brittan igen då, hennes nya e så bra jue ^^

Killen skickade lite kort över msn o ja vad säger man hiskliga  hehe ..


Håller på o sminkar mig hehe ...
image125


Eeehmm, schnygg
image126

Hehe skabbig AB men brun iaf.. i morrn så blir det solariet o brunis


image127

Jaa skabb bild då, blek o gräslig
image128

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Bara hojta till om du vill ha hjälp angående byte av design...det är inte särskilt svårt eftersom allt redan är färdigkodat.

2007-11-04 @ 23:10:23
Postat av: Anonym

Tack vännen, du är så snäll :)
Men man är ju sällan nöjd själv, eller hur!
Har ju tex väldigt svårt att förstå problemen med dina "skavanker" som du försökte förklara för mig.
Beatu lies in the eye of the beholder. Eller hur säger man :P
Puss å kram!

2007-11-05 @ 09:14:24
URL: http://blackpearls.blogg.se
Postat av: Mathilda

Du är hur söt som helst på bilderna babe!

Vacker som en sol =)

Pusskram!!

2007-11-06 @ 18:55:24
Postat av: Lina Till Mataldi :)

Tack gumman du e go du :D men jag e icke så läcker där va.. nu ble ja norsk ..haha

I MISS YOU ALOT BABE!!!! PÖSSSSSSS

2007-11-07 @ 11:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback