Hemma efter en inventerings dag i Bauhaus Botkyrka..

Har vart o inventerat i Bauhaus Botkyrka idag.. e helt seg nu efter att ha räknat hela dagen.. men blir helt degig i skallen... men dagen gick fort iaf o det var ju inte speciellt jobbigt :)

Vet inte vad jag orkar skriva e seg som sagt... skönt att vara hemma igen iaf.. har fått hem American Werwolf in London så ska kika på den gamla skärckfilms klassikern hehe ^^ kul med såna gamla filmer ibland.


Hihi den här bilden e ju så bra ;)
image72


Nya jackan.. e lite osäker om jag ska behålla den...
image73

image74

På jobbet


image75

Toodiiloooo
image76

Hehe givande inlägg va hehe ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

Redit snygg jacka! Behåll den tycker jag. Har en liknande, diggar svarta skinnjackor. Fin du är på bilderna *som vanlig*. Fint med det ljusa i håret, blir sugen på att göra några ljusa slingor. Har du bara ljusat upp det i topparna lr? Jag ska snart titta in på communityn. :D Måste skärpa mig. :) Vi ses där inne.

Kram & Ha det najz!

2007-10-16 @ 22:33:07
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-18 @ 12:47:18
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: :(

@fashionway

åhnej locka inte dit lina! då får vi aldrig henne därifrån

2007-10-18 @ 16:12:53
Postat av: Lina

Haha okej *S* vem skrev det sista ...vem vill inte ha dit mig .....????

2007-10-18 @ 16:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback