Hemma igen *suck*

Hemma igen då.. kunde inte sova nå bra i natt pga att nässprayen tog slut så jag va så trött imorse o täppt i näsan så jag blev hemma i dag med.. men ska försöka vänja av mig från nässprayen i dag iaf.. får se hur det går.. bättre nu när man e vaken än när man ska sova.. men i morrn så måste jag jobba pallar inte att vara hemma nå mer bara för tråkigt.. jävla förskylning men ska köpa esbiritox när lönen kommer i morrn, ska tydligen va bra mot förskylning tex vart jag tipsad om .. hoppas det funkar..och jag måste köpa nya mysbyxor o träningsbyxor för mina börjar bli helt utnötta hehe...drygt vad det ska gå åt pengar jämt bara :/ ...

Jag har så sjukt ont i ryggen oxå.. har nyss smörjt med voltaren gel men det hjälper inte så drygt vill inte hålla på o knapra värktabletter.. inte bra för min mage ... :(


I dag så hämtar Magnus ut sin nya mobil så nu kommer han att vara upptagen med att leka med den hehe ... jag ska vänta ett tag innan jag skaffar en ny.. det var ju inte så längesen jag skaffade en ny så.. typ 6 mån sen så får hålla mig till nästa sommar då har det säkert kommit ut en massa nya roliga :)

Magnus nya telefon :) med 5 megapixel..
image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback