Jobbat i dag..

Jobbat i dag, mycket kaos på jobbet men dagen gick fort o det behövdes att jag kom till jobbet masssooor att göra hehe..

Annars så vet jag inte vad jag ska skriva.. e trött nu.. har nyss käkat fil.. ja spännande o intressant va ^^

Försökte hitta nån bra hårtidning på Maxi men det fanns inga bra, hittade bara en o den gillar jag inte.. får let apå stan..i helgen så kommer det iaf bli lugnt.. ska bara vila o softa... inte gå på stan o spendera pengar måste spara till kryssningen ..ska tvätta o städa i helgen, försöka få bort fronten från cp.badkarat som är från stenåldern.. skittrångt badrum så man får knappt bort fronten.. de e skitäckligt under badkaret o golvbrunnen behöver rensas vägrar ha det så där snuskigt under mitt badkar, ska ringa hyresvärden o be dom sätta in ett nytt badkar dom har sagt att vi ska få ett nytt o nu e de dags.. ska be om ett med halvfront eftersom badrummet e så litet så kommer man alltid under att göra rent..sen så ska jag dra en till storstädning av lght o ner i sopboden o slänga lite skit..

Ja värsta fartfyllda helgen hehe.. ska kolla på Resident Evil 3 äntligen :D hoppas att den e bra nu.. o ta lite promenader men inte träna på gymmet, ska vänta tills nästa vecka så att förskylningen släpper helt o så ta tag i träningen helt nästa vecka .. allt fett ska bort


Alla undrar vad jag önskar mig när jag fyller o jag önskar mig egentligen ingenting men om det är nåt så pengar.. ska ju byta ut löshåret tänkte jag o då e de bra med lite extra pengar hehe.. vill ju tatuera mig oxå men tror det blir löshår, får se hur det känns när jag o Hanna tagit ut det om jag vill ha nytt igen.. annars så blir det tatuering ^^

Ja det vart lite skrivet ändå..men nu e jag så trött så pallar inge mer.. blir väl några rader i helgen oxå ...kanske..

 en sån här vart det fast 500 ml :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

resident evil 3 är inte bra
30 days of night är lite bättre

2007-10-26 @ 15:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback