Jobbat o tränat!!

Jahapp då har jag jobbat i dag som vanligt... inventerat hela dagen har ja...

Fick skjuts hem av Putte så var hemma fort sen så stack jag ner till gymmet, Mange o Klas var precis klara när jag kom så ja fick träna själv ja hehe.. fast borde nog låtit bli för jag e lite förkyld så nu blir det väl värre men va fan kände mig pigg jue ^^ ...


Fick byta tid i morrn så jobbar daskift inte helt fel.. ska inventera dom sista locationerna.. sen så blir det hem o ta det lugnt.. handla lite på Maxi till kvällen.. ska testa estrellas nya light chips med 9 % fett.. får se om dom e nå goda.. annars så blir det lugnt i helgen.. ska jobba 9-18 lör-sön så blir att kolla på film... kanske svänga förbi nån kompis om jag orkar så att säga.. hehe..


Måste göra matlåda oxå.. blääää jag orkar inte e för seg... vette fan vad jag ska göra får se...

SNUVIG....

Usch nu ska Anna Skipper tvinga i dom bläckfisk i du e vad du äter.. fy vad snubbigt .... *ryser*

Ne har inge mer att skriva nu ,....


En riktigt kass o hemsk bild på mig hehe .. men mina bästa kompisar e ju med ^^
image52


Ugglan Ozzy ^^
image53

Jag o Mathilda babe på strika för ett bra tag sen ^^
image54

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mathilda är het

2007-10-05 @ 03:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback