Sjukt uttråkad...

Just nu så är jag så sjukt uttråkado det finns inget bra på tv.. kollade på csi ny o criminal minds men efter de så har de bara vart skit.. just nu så sitter jag o väntar på att Jordan rättsläkaren ska börja på 4:an för de faktiskt ganska så bra:) men tiden därimellan har vart uttråkande.. har surfat runt på alla tråkiga sidor om o om igen ... hehe rikitigt spännande ^^ Magnus sover, nu e han förkyld istället.. o förkyld stavas förkyld o inte förskyld vilket betyder att jag har stavat rätt förut men vart osäker men ja så nu är det förkyld som gäller hehe.. intressant ooo yeah..

Woohooo nu börjar min serie.... :D o Magnus vakna till o börja direkt leka med sin mobil som han låg o sov med i famnen hehe...snacka om kär i den ;)

Nej nu blir de tv tajm igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback