Söndagen..

Söndagen låg jag hemma o kurerade mig eftersom förskylningen inte släpper o jag pallade inte med jobbet när man e så sjukt seg i kroppen så jobbigt med alla kunder då som är på en ...men efter att ha legat hemma o sovit o dreglat ner mig totalt hehe ^^ så vid 18.00 på kvällen så tog jag mig en uppfriskande promenad o svägde förbi puman o checkade in hennes nya frilla o den vart skitbra hennes hår behövde klippas sen så kollade jag på Linus nya jacka som satt som smort på mig *S* tog lite kort hehe humor AB ^^

Sen så satt vi o kollade in massa roliga klipp på youtube med massa söta hundvalpar , o djur o chiauvauvor o massa roliga bäbisar vi skratta så vi grät hehe ...

Snart så ska jag gå till affären o handla lite å äta sen får man se vad som händer fattar inte varför min förskylning inte vill så jävla drygt ...vill träna så att jag går ner i vikt fort.. ska ju på kryssning snart o sen bowling kväll så då vill man ju känna sig lite fin jue :)

O så regnar det ute så typsikt men man får väl ta med paraplyet ...



Annars så har min helg vart lugn vilat o jobbat halva helgen  o sen kikat på film en skitkass film i lördags som hette Nailed kolla inte på den hehe .. i går så kollade jag på Constantine som jag trodde att jag inte kollat klart påvilket jag hade gjort hehe men den e bra så gjorde inget .. har fått hem 2 st koreanska skräckisar som verkar bra som jag ska ta o kika på sen...sen så väntar jag på 30 days of night o Resident Evil 3 ... längtar tills dom kommer :D ..i´m a movie freak hehe ...;) sen när lönen kommer på tors så blir det att sola lite i helgen o köpa ny brun utan sol för min bästa e slut nu så måste ha ny ...sen så blir det att lägga pengar på kryssningen .. Birka ska vi åka med :) den båten vekar vara så mysig ...skulle behöva fixa håret denhär månaden men får bli nästa... vet inte om jag ska ta ut löshåret, får se hur det blir ...det börjar störa mig lite att det är hårdare än mitt eget hår men samtidigt så har jagvant mig vid det så får se hur de blir... kanske en gång till..

Passar ju super haha fan strl 116 inte illa ;)
image87

image88

Snygg frilla ...
image89

Kommentarer
Postat av: puman

jag säger bara läckra bilder *S* ^^

2007-10-31 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback