Helgen....

Jaha vad har hänt i helgen då.. typ ingenting har bara tagit det lugnt.. städat o tvättat.. i går så var jag hemma hos brorsan o hälsade på barnen o sjöng lite karekoe men åkte hem tidigt för jag e så himla seg... ont i huvudet o halsen o ingen ork i kroppen :/ så det har vart skönt att bara ta det lugnt .. tog en litet promenad ner på stan o träffade Malin o Sussie gick runt o kikade o snackade lite.. tänkte sola men orkade inte...

Nepp pallar inte att skriva nå mer lägger ut lite bilder istället bla. på min skosamling.. hehe tycker inte att jag har nå skor men de hade ja visst ^^


image43


image44


image45


image46


image47


image48



image49


image50


image51


Kan man bli sötare än dom här 2 små änglarna.. jag älskar er så mycket Alicia o Ellinor :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej babe! Ja, det var nå helt sjukt vad mkt skor du har... Haha! Grymt!
Vilken skön helg du verkar ha haft... Har också bara tagit det lugnt.. Sjuk jag å... Hoppas du mår bättre nu iaf.
Har sökt Annas jobb nu men de har inte ringt tillbaka. Får se hur det kommer gå.. Klarar nog inte av att vara kvar på mitt andra längre.. Blivit helt associal av det här. Mår dåligt hela tiden..
Saknar dig babe!
Puss & kram på dig bakstjärta! =)

2007-10-01 @ 11:27:03
Postat av: Anette

Jisses! Hur många par skor äger du egentligen?
=)

2007-10-03 @ 15:53:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

Haha vadå, e de många *S* typ 50 st.. som jag tycker e fina sen så har jag massa gamla i källaren o fula som jag slängt hehe...

2007-10-03 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback