Hemma efter en dag på jobbet, skönt :)

Äntligen hemma igen.. så skönt att bara vara hemma o softa lite grann ^^ e jätteseg o känns som att jag e på G att bli sjuk... vill inte det...bara jag är frisk till nästa helg för då ska vi ut o fira Malin :D måste köpa present till henne oxå, tänkte köpa guldskuggorna som jag jämt använder på henne.. hehe o visa hur hon ska lägga skuggan ..
Får se vad man har på sig då.. har ett nytt linne men nja jag vet inte.. får se..ska ringa till min läkare o kolla om jag kan ha vanlig BH en stund på kvällen så man kan ha vilken topp/linne som helst..  ... ghaa vad seg jag e.. vill inte va det jue..

Vad har annars hänt den här veckan.. inget speciellt kan jag direkt påstå hehe.. vart på kalas o Vonca för Linus vart 5 år stora killen nu :D fick en spindelmannen dräkt o den diggade han stenhårt iaf ^^ fast den skär in arslet på han.. men han ville ha den så ändå..skumt vi tog ju en strl större bara för att den skulle passa men va fan han gillar ju den ändå..

Fyndade på stan oxå.. köpte en hårinpackning Loréals frisör vitamino coulor 500 ml 199kr superbilligt jue :D inte helt fel ^^

Happ kanske man ska kolla vad som finns att titta på ikväll då...

Saknar mina skitungar massor oxå...


image15


Em bakfull faster hehe fixar frulle till barnen...
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback