Jobbat, shoppat o ont i huvudet....

Jahapp i dag så har jag jobbat, sen ner på stan o shoppat en bh o bagy jeans shit snygga i just love them sooo much... :D

Provade typ st bh:ar men hittade en som satt bra..men mina bröst har sjunkit ner nu när det gått ett tag så dom är inge fina längre efter OP känner mig rätt så deppad pga det men ska ta upp det med min kirurg o säga att jag vill göra ett lyft så dom blir snygga igen.. kanske skulle gjort större oxå men men :/ känns bara så hemskt å känna att man fortfarande har fula hänglökar.... :(

Ja men annars så har jag mått piss den här veckan för det känns som att jag ska bli förkyld så jag e jätteseg i kroppen o e konstant trött.. i dag så hade jag sån huvud värk så vi skippade att gå ut o äta i kväll för jag hade aldrig pallat med det... vart en lugn hemma kväll istället med en grönsaks paj o light chips ...

Får se hur jag mår i morrn, om jag orkar gå o träna eller om jag fortfarande känner mig hängig.. måste gå ner massa i vikt igen för jag har ju lyckats lägga på mig efter OP eftersom att jag inte fått röra på mig.. men det ska de bli ändring på nu... ska iaf ta en lång promenad så man får nån typ av motion :)
det är skönt oxå at tjag inte har nå party sug nu med tanke på sistuationen.. skönare att bara vara hemma o softa ... får se om jag ska träffa Hanna babe i morrn kväll eller vad man gör..

Trött e jag nu iaf, som vanligt dårå men har ju börjat med mina järn tabletter så hoppas på att an blir piggare snart. I morrn så ska jag tvätta håret o göra inpackning för låshåret blir verkligen lätt torrt.. i dag så har det verkligen vart rufsigt o jag har verkligen inte orkat brytt mig..

Haha o det roligaste i dag var när jag hade fått ett vykort på posten av Rebban min där det stod I love you Bad shrimp (internt skämt hehe) o så på framaidan så var det bara en massa räkor haha *asg* fan vad jag skrattade för hon hade verkligen lyckats pricka in humorn där :D våran humor är speciell i våran kompis skara...

När jag o Malin va på stan så var vi barnvakt åt hennes syterdöttrar o dom e så söta men busiga o dom stojar en massa o har sig haha men roliga e dom.. ingen vill sitta i vagnen sen när den minsta som ska åka vagnen sätter sig då ska den stora åka vagnen m.m så börjar dom små bråka *S*sen så var dom med mig in i provhytten när jag testade bh o så slängde dom upp dörren till provhytten o ba oj då vi låtsas att ingen såg dig *S* haha ja precis vi säger så haha...

Sen  i kväll så har i handlat på Maxi ätit lite o kollat på tv.. Law and order.. de e ju skitbra :D

Nepps lägger in lite kort på mina nya bralls..^^ o Manges presenter


image36

image37


image38

Magnus nya jeans

image39

image40


image41


Hans nya skor

image42

Fint fint de där eller va tycker ni hehe ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

Coola dina brax var! Var e dom köpta? Gillar modellen på dom. SNyggt med sånna pjuck till. Kram

2007-10-13 @ 18:38:34
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback