Tisdag... trött...

Jahapp då var det tisdag då.. hänt lite mycket sen i helgen.. har mått sådär men nu känns det bättre från o till.. orkar inte dra upp vad det är men jobbigt kan det bli iaf... men allt löser sig med tiden om inte annat...

Är deppad oxå över att jag gått upp några kilo nu under läketiden av mina bröst, märks direkt när jag inte rör på mig hela tiden....känner mig just nu som en stor fet blobb :( men nu får jag börja träna igen så nu jävlar ska jag komma i form igen ...

Annars så har det väl inte hänt så mycket,firade Malin i lördags.. gav henne ögonskuggor i present som hon vart helt kär i :) sen så testade jag eyeprimern från Make up store o min nya skugga o det vart helt okej men ska testa att sminka hemma när jag inte e så stressad o nykter hehe...

I morrn så tänkte jag att jag skulle ta o kika in på det nya gymmwt här nere för att se om de e nå bra o vad dom har för priser.. skulle ju verkligen vara toppen med tankte på att det i princip ligger nedanför porten :) sen om de e fint väder så ska jag ta en promenad o kanske träna på Njoy får se vad som händer...

Nej jag e seg o trött.. vill se n skräckis men det finns ingen bra ute just nu som jag inte redan sett :/ skulle vilja sen den nya Beckfilmen.. hoppas på att den e bättre än dom senaste, tycker att själva Beck känslan e borta o de e bara en massa drygt dravvel...

Nehepp om man kanske skulle ta o duscha om man orkar... hehe annar så får det bli en dusch i morrm istället :p

Såhär snygg var jag i lördags hehe...

image27

image29


image30


Pöss o kram på er :D



Kommentarer
Postat av: Malin

Jäklans cool målning du. Vad ere för färg längst in, lite blågrå lr? Haru målat dig sjäkv? Säker du är isf. Blir sugen på att gå ut & dansa snart, e ju så kul att fixa till sig.

Gött mos!

2007-10-16 @ 22:37:48
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: annie

åhh vad fin sminkning och fina färger. lääärr mig o sminka=)

2007-11-08 @ 17:58:43
URL: http://lacatus,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback