Bokat o klart..

Nu var det bokat o klart till kryssningen  :D trance i 40 tim .. biljetterna släpptes i dag o dom e redan slut .. Vi vart nästan utan o då hade jag gråtit blod men nu så har vi .. lääängtar såå jääävllaaa mkt ..

Ska åka med dom roligaste tjejerna oxå plus att massa andra ska åka som man känner :D känns så skönt att äntligen hittat vänner som älskar trance lika mky som jag gör så svårt att få folk att vilja dansa till sån musik annars..

Blir tranceklubbar o sthlm oxå med Alexs sen..

Kankse blir film sen oxå, får se när Alexs slutar jobbet..

Jag börjar äntligen må bra i mig själv igen har haft en låg period på senaste men nu åså lever jag bara livet o tar det som det kommer..känner även att jag förändrats mkt som person på sistonde.. känner mig mer avslappnad o orkar inte bry  mig så mkt om saker längre o vill bara ha kul just nu vilket kanske får folk att undra men ja jag vill bara vara just nu .. är singel ordentligt för första gången sen jag var 15 år så har en del att ta igen,har inga barn eller förpliktelser förutom mitt jobb o det känns bra.. att bara behöva anpassa sig efter sig själv .. ska försöka hålla mig singel ett tag nu o inte kasta mig in i något.. lära känna mig själv o acceptera mig själv som jag är bättre..

Känner iaf att folk får ta mig som jag är, annars så får det vara.. men känner att jag fått sån bra kontakt med en massa nya människor som får mig att må bra.. Har mina få vänner från förut som betyder mkt.. Jag o en jobbkompis satt i torsdags o disk. hur många tjejkompisar man växt ifrån o sollat bort genom åren .. man växer ifrån varandra o då e det bara att accpetera det.. det som ger en negativ energi är inget att hålla kvar vid o det som gör en lycklig ska man vårda så gott det går..
Ja som vanligt mkt tankar i min skalle men så e de ibland...efter min separation med mitt ex så har jag funderat o funderat på allt o hunnit komma fram till mkt o det ä att jag känner mig som sagt som en ny människa o att jag verkligen behöver vara själv.. inte bra att hålla sig kvar för att det är en trygg vana..

Jag vill koncentrera mig på mitt jobb o bara vara sen efter det .. har däremot lite tankar på annat håll som jag inte vet vad jag vill med o försöker vifta bort dom.. känner att jag måste testa igen för att veta vad jag tycker om dom.. Prata i gåtor i think so hehe.. vissa kanske vet vad jag menar..

Tycker det är så tråkigt att Johanna o Tony har flyttat till Island e glad för dom men saknar dom massor, puppyface till dig Johanna ..O nån knäpp o otippad tanke till dig Tony.. måste ni bo så långt bort, e dyrt att hälsa på er haha .. pöss pöss på er..

O Alexs ska flytta till sthlm men de e ju inte så långt bort iaf så man kan ju träffas ändå ..Tur att jag har mina två Malin på varsin sida om mig på stan :D skönt med goa grannar.. synd bara att jag hamnade så långt bort från Puman eller långt o långt man blir lat när man bor på stan hehe.. Madde är jag inte heller granne med längre men hon hade flyttat iaf .. Hanna går det direktbuss till iaf hehe .. men lite långt ändå haha ..Så bekvämt att vara kvar på stan hehe .... Men Sofia bor bra till oxå så där kan man träffa goa henne o Anette lätt.. haha vilket rim.. ne nu skriver jag bara en massa trams som lunkar omkring i mitt tankspridda huvud...är ofta förvirrad men det brukar gå bra ändå haha ..börjar få ont i halsen igen i har ont i kroppen.. stängt på apoteket.. fan vad drygt.. jaja bara o härda ut ..

Nu ska jag prata med Anette på msn ..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu vet jag vart du står i våran så kallade vänskap men tack för åren

2008-04-07 @ 20:20:23
Postat av: Liten

Massa kärlek till dig puman! är så glad att jag har du! pöss!

2008-04-07 @ 21:49:26
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback