Feber o halsont :(

Kan det bli mer typiskt *suck* mådde skit i går när jag kom hem o vaknade hela natten av frossa o värk i kroppen :/ Alexs tyckte jag skulle ta med värktabletter hem men jag vill inte käka upp alla deras.. dum som man e så när dom jag tog hos dom släppte så mmm såå skönt så ...Så nu sitter jag här med 38 g feber. ringde Gunnar o sa att jag kommer in senare så det finns personal tills i kväll på jobbet iaf.. Han berättade att Sussie hade haft halsfluss o jag pratade en hel del med henne på jobbet i helgen så hon har säkert smittat mig, jag får det hur lätt som helst hade jämt det när jag var liten :( hoppas jag slipper gå till läkaren o få penecilin drygt att behöva ta sig dit ..

Nån som har nå br tips på vad man kan göra själv mot halsfluss, nån huskur som hjälper  kanske hehe .. Har ju mucogagin hemma o då domnar man ju av iaf ..fan jag fattar inte varför jag jämt ska bli så lätt sjuk :( är uppvuxen på landet med en massa djur så jag borde blivit härdad när jag var liten men oooh nej jag har alltid blivit lätt sjuk ..så jävla värdelöst .... hatar feber för man blir så skum i kroppen.. orka gå til apoteket.. tar värktabletter när jag kommer till jobbet istället ...blääää jag vill vara frisk nu o sluta ha ont i kroppen :(


Annars så var jag o kikade på film i går men skivan jag bränt ut funkade inte så vi fick se 1408 som jag o Alexs redan sett men inte Malin o hon vill helst se den filmen.. o ja vem somnar i slutet märker vi mmjoo Malin hehe så nu har jag sett den 2 ggr o Alexs 3 hehe..

Vill kolla på Day of the dead i dag men vette fan om det är så smart att Alexs kommer hit när jag e sjuk så väntar nog tills jag e frisk så vi kan se den tillsammans.. fan vad det ska värka i kroppem då :/ .. eh sluta gnäll det blir inte bättre bara att härda ut.. lite feber bara ...


Ska nog ta hem nyaste Criminal Minds o kika på för de e bara skit på tv o jag kan inte somna om..

Blä blä ..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sjuk suger ju! Hoppas du kryar på dig fort tjej!
Kram

2008-04-08 @ 17:42:15
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Liten

Krya på dig älsklingspuman!

2008-04-08 @ 21:10:03
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback