Orka bry sig ..

Fan vad det blev intressant att bry sig om mitt liv, jag e vuxen o väljer väl själv vad jag gör.. blir bara så trött när folk ska döma en bara för att dom själva inte gillar det man gör..ehh ingen stor grej egentligen men tycker bara att jag väljer själv vad jag gör med mitt liv o så intressant kan det inte vara att disk. det ...om ni stör er hålld et för er själva..


Om inte annat så har jag haft en underbar helg eller ja den började i torsdags för min del hehe .. Underbara Malin o jag har flujmat tors fredag o hade massa kul. Alexs var med en stund i fredags o vi älskar trance lika mkt båda två så vi stod o dansade till det i mitt vardagsrum hehe ..

Vart chockad för i går så spelade dom riktigt bra trance ett tag inne på BMB :D me lika alot.. shakade loss med Lilla T, Chrille med company o fan det behövdes :D ... Tack Lilla T för en rolig kväll :D synd bara att vi tappade bort  varandra på slutet men vi hade ju entrevlig krogkö upplevelse White trash haha .. i think not.. O tack Sofia o Anette för en trevlig kväll .. men de va inge kul att stå o trängas i kön hehe ;)

Pöss på er .. Nu slutar jag om 1,20 h. har vart mkt i dag har en liten rast nu sen ut o serva lite kunder innan man drar hem ...

Trancekryssning jag längtar ännumer nu hehe ..

Kommentarer
Postat av: V

"håll det för er själva", jaså jag vart inblandad i det där nu oxå helt plötsligt

Nej knappast stor grej alls, så varför ens reagera som du gör?

Anledningen till att vi tyckte det va lite konstigt är för att vi känt dig länge å det har knappast vart nåt du nånsin skulle göra annars.

Men det sa jag ju till dig igår å du betedde dig som att du förstod, men så ser man det här inlägget, som dessutom skrevs efter vi prata. Så uppenbarligen lyssna du inte alls på vad jag sa till dig då

Men då vet ja

2008-04-07 @ 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback