Till dig Alexs..

Jag ÄLSKAR dig Alexs o jag vill egentligen inte att du flyttar *snyft* fattar inte att  vi inte hittat varandra tidigare men ändå så förstår jag för vi e såå sjuuukt lika... lika avvaktande.. men  fast du flyttar så kommer vi aldrig glida isär.. du är verkligen nån som betyder så mkt för mig o jag är så glad att jag hittat dig.. du är en äkta vän o aaa bara så bra o jag längtar såååå sjukt mkt till trance kryssningen o till semstern i sommar för då ska vi ha så sjukt kul ihop..du får mig att må så himla bra pullan min.. ingen kommer nånsin att vara som du för du är som mig.. hehe du vet vad jag menar hehehe..jag äslkar mina andra vänner men de e så underbart att hitta nån som älskar trance lika mkt som mig o som är så extremt lik mig o som är sån himla underbar person :) .. inte många som förstår mig o hur jag tänker o är som människa men med dig så behöver jag inte ens säga vad jag tänker för du vet redan...

Vet att vi kommer träffas ofta på våra lediga helger men vill kunna ha dig här nära som vi haft nu 3 min o så har man dig här o ditt enorma stöd men ja du kommer att finnas där ändå det vet jag o jag kommer alltid att finnas där för dig..

Vi hade iaf sjukt kul i kväll, underbar musik sjukt mkt dans .. transa vet du de e vi bra på haha .. kl fyra hahaha ..o de v ar så sjuk sjukt roligt i onsdags oxå helt underbsart o vackert blå märke lyckades jag införskaffa oxå hahahahah..

Usch nej nu får jag ångest.. *snyft* men sk ainte bli sentimental utan tänka på det positivia o vara glad fö din skull nu när du äntligen får komma till sthlm ....

Love ya big time.. puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback