Vilken nice kväll :D

I kväll så var vi några från jobbet o några andra vänner först var vi här sen gick vi vidar etill Alexs o Malin o hade skittrevligt där :D sen vidare till sky bar o hade massa trevligt där på alla håll holl o kanter hehe .. vart kanske lite full men va fan det var nice D...sen så hem o upptäcker att fan min väska e borta..va ovanligt Lina att du super bort saker.. in i hissen igen o upptäcker att det går inte att åka upp så jag, Kim och Madde stod i hissen o väntade på att nån skulle åka ner o det gjorde dom ganska fort så upp frågade i baren o jaaaaa tack god egud där var min väska med alla tillhörigheter så som plånka, nycklar, smink m.m .. så ner igen iaf o hem ringde lite samtal på vägen.. kommer hem Madde gör ett tappert inlägg i sin blogg *asg* riktig fin insats.. nu ligger hon o Selma o sover brevid mig i sängen.. mysigt med lite sällskap får gärna hända oftare :D hehe.. Selma är ju den söööötaste lilla vovven som finns.. sötaste stora vovven e Tyra :D ..


E ju lite bakis dårå o skulle behöva nån mat som återställer kroppen, ska ringa Malin o kolla om vi ska luncha ...

Den 31/5-08 så ska jag på Trancekryssning¨-Black and White.... tror ni jag längtar massor eller .. ehm joooo...

Ne nu ska jag glutta lite mer på Tv..

Se yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback