GRATTIS!!!

Ja men grattis då sega inköpare efter flera månaders tjat o massa massa mail så ska det äntligen beställas det nya sortimentet som dom så fint hade lagt upp ett planogram p som det inte ens fanns koder att beställa på.. det ser ut som crap i min gång för det är 3 st leverantörer som utgår på samma gång så de e tomt o fult överallt.. jag som blev utnämd till den finaste gången i varuhuset förut liksom.. nu blir jag bara deppad av att gå in där o fixa men nu så ska det väl ordna sig.. kan jag bygga om en section nästa vecka o sen när det helt nya sortimentet kommer så är det 3 st sectioner till som ska byggas om kommer att bli superfint o fräscht med lite nytt sen så ska jag tömma badtillbehören o ringa den leverantör som ska bygga om den första sectionen av smedbo så det är grymt mycket som ska göras längre fram..massa ombyggnationer..

Nej jobba igen då

Kommentarer
Postat av: Mapga

Kämpa på =)

2008-08-22 @ 10:51:45
URL: http://mapga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback