Hemm igen o nysolad..

Jupp då var man hemma igen då ska umgås lite med vännerna sen så e det jobb igen nästa vecka.. it kind of sucks.. men men så e det.

Har precis vart o solat ska se om jag orkar ha på mig brun utan sol oxå.. sen så blir det stan med puman o i kväll så tror jag att det blir film med Hanna men jag vet inte det visar sig..


Har inte så mkt att skriva e lite tankspridd o förvirrad över en sak som e väldigt jobbig men de e bara att biat ihop o vänta på vad som händer o sker ska som sagt träffa mina underbara vänner som jag saknat.. Började med att åka till puman i går o hon trackade sönder mig o skyllde påatt jag vart borta för länge o att hon behövde ta igen förlörad tid *asg* för vi e ju så normala.. det bästa va när hon sprang some n galning genom vardagsrummet haha *asg* hon gör mig glad pumisen min :D

Ska väl ta o försöka pallra mig in i duschen men dte går segt här hehe har fastnat inne på facebook...

Nepp om man ska göra  ett ryck då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback