Jobbe gör man i dag så sen träna :D

Japp i dag så jobbar jag o står i, har beställt varor o städat hela morgonen sen kört in en massa toaletter o duschar. Känner dock att ryggen gör ont efter att jag packat om alla toaletter för att det ska se snyggt ut.. för jag heter Lina o jag vet inte hur man frågar om hjälp hehe..duuma mig ;)

Ja så det blir jobb till kl 15,45 skööönt med kortis dag :D sen ner på stan o fixa lite sen hem o vänta in Sofia Darl för vi ska träääna :D kommer att bli nice som fan :D nu har jag kommit igång med konditionen så nu ska jag fortsätta i den här takten, äta nyttigt i veckorna o träna så mkt som jag orkar o hinner :D kommer jag att bli lite smalare iaf :D

Men som det disk. mellan bloggarna här att man vill inte ge upp allt roligt bara för att vara smal o jag känner att jag villfesta o ha kul med mina vänner o då får jag träna lite mer o sen det här pulvret som vi käkar några st det verkar ju funka :D jag behöverinte vara superfit bara lite smalare o fastare o det blir jag bara jag rör på mig o äter nyttigt o sen nu får hjälp med förbränningen som verkligen suger kan inte äta nånting utan att kroppem börjar att hamstra direkt..

Jaja så e de.

Nu måste jag jobbe va!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ikväll det ska det svettas i din lilla källarskrubb! =)

2008-08-21 @ 11:28:30
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha jajemensan svettas som aldrig förr ;)

2008-08-21 @ 11:49:03
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag tycker att ibland så blir folk så fixerade i hur dom ser ut att bli smal är det enda dom tänker på. Jag känner också att jag vill bara bli fastare i min kropp, kanske tappa ett par kilon och kunna hålla det. Mitt mål är inte att se ut som en sticka utan att vara mer i form.



Som sagt man kan ju inte stanna upp sitt liv bara för att bli smal..äta nyttigt på veckorna, förbränn mer än vad man stoppar i sig och äta vad man vill än gång i veckan..det tror jag på..

2008-08-21 @ 12:14:47
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Ja det ska jag göra.

Lovar =)

2008-08-21 @ 12:33:47
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja hehe jag tycker själv att kost och träning är jätteintressant att disk. Jag tror inte heller att det funkar i längden att bara äta nyttigt 7 dagar i veckan för jag tror att man mår inte bra utav det själv till slut. Man måste äta och leva för att må bra och på så vis så får man ju mer motivation att gå ner i vikt. Som du sger man tröttnar ju till slut om man bara äter nyttigt hela veckorna.



ja har man en del övervikt så självklart så måste man komma igång med förbnbränningen först..då är det bara kondition som gäller och inte styrketräning. För du går ju inte ner av att styrketräna. Då bygger du bara på det som redan finns.

Ja det blir konditon här också för min del hela veckan..för det blir fest för min del också på lördag. Har inte festat på 2 helger så det börjar kruypa i kroppen nu hehe

2008-08-21 @ 12:57:54
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Tina

hehe ja det blir ju lätt så när det är sommar..då blir det en del festa =)

Ja jag vet inte riktigt än vad som händer..tänkte förmodligen styra upp nånting med Jonna när hon kommer hem från Riga. Sen var några andra också sugna på fest så =) Terasserna stänger snart så det är lika bra att passa på hehe..

2008-08-21 @ 14:34:15
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Tina

ja jag gillar Å och Bill o Bob jag med..har mest blivit bill o bob i sommar. Ja det är ju en fördel när man bara har gångavstånd till stan..så drygt att behöva krångla med Taxi och så hela tiden :/

Sen kan det vara skönt med en promenad också när man suttit och förfestat hehe..

2008-08-21 @ 15:02:56
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja tyvärr blir det lätt så att man dricker mer när man mår dåligt..är själv likadan :/ det hjälper för stunden, men på morgonen mår man bara ännu sämre usch!! Vad gjorde ni förra helgen?

Det är synd att det inte finns nåt hjälpmedel när man mår dåligt :/



2008-08-21 @ 15:18:58
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja man är kanske inte så jättesugen på att ta en 2 dagars när man var tvungen att gå hem och sova hehe. Det possitiva är väl att man somnar ganska så fort..men att ha ångest efter är inge vidare kul!



Ja den här stan är ju inte så jättestor och det blir nog förmodligen nåt av Bill o bob eller Å så vi springer nog in i varandra!

Ja jag och Jonna började ju prata på bloggen, sen så visade det sig att vi känner samma personer hehe..alltid kul att träffa nya vänner och vi har superkul ihop!

2008-08-21 @ 15:35:52
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja vänner är otroligt viktiga och har man vänner som ställer upp för en i vått och torrt så finns det verkligen ingenting som betyder mer! Jag har mina vänner också som jag anförtror mig åt när det behös..men jag är ju som jag är och håller det mesta inom mig själv..men jag vet att dom finns där och bättre medicin finns inte =)



Nej för i slutändan så är det faktiskt att vänner består medans killar alla grr inte gör det!

2008-08-21 @ 16:00:56
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback