NEEEEJ!! JAG VILL INTE!!

Nej jag vill inte låta ditt jävla skit bryta ner mig.. ett mess skulle inte skada bara låta mig veta nåt men nej inte ett skit o om du tänker dumpa mig genom att ignorera ja då vet jag inte vad jag säger..trodde du var bättre än så o att jag betydde med än så.. allt jävla skit som du sagt allt du stressat fram o så ska jag få känna mig att de e jag som gjort det så här..

Nej det kan du glömma..

Men ja det visar sig hur det blir...

Visst väntar jag gärna på nån jag e kär i men då ska det kännas värt att vänta... går jag vidare får du skylle dig själv de e din förlust. Jaja nu ska jag ha kul, har inte sovit bra på två veckor drömt mardrömmar o har magkattar så som sagt nej jag vill inte jag orkar inte så e det bara. Jag tycker så mkt om dig men alla har sina gränser o du har snart tänjt ut mina.


Nej som sagt nu ska jag ha kul.. men som sagt du får ta dina konsekvenser..

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi har disk fram och tillbaka ikväll och du vet vad jag tycker i den frågan! Jag tror bara att ha är förvirrad och inte vet verken in eller ut hur han vill ha det! Men snart måste han bestämma sig hur han vill ha det..för din skull för du måste få veta!

Kärlek är aldrig lätt tyvärr!

Det ordnar sig på ett eller annat sätt..take care!

tack för en jättetrevlig kväll vännen!



Kram!

2008-08-23 @ 01:45:18
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: del

Skit i det där. Du är värd nått bättre.

Hållar han på sådär så är det ingett o sattsa på.



kram.

2008-08-23 @ 11:47:08
Postat av: Madeleine



Rätt inställning vännen!



Värd att vänta på?



Bästa tjejen ska ha den bästa killen, ok!?

2008-08-23 @ 11:49:48
Postat av: Lina

Tina: Jo säkert så men ja som sagt man orkar intehur länge som helst.. jag e helt slut psykist:(



Magnus: Jo jag vill ju skit i det men jag är ju kär i honom o då e det inte så lätt.



Madde: Tack gumman du e underbar, snart så måste vi träffas gumman. Puss puss

2008-08-23 @ 11:57:59
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Pussen!

2008-08-27 @ 13:50:30
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Sofia: Pussen på dig med darl!!

2008-08-27 @ 14:13:22
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback