Rånad o nedslagen..

Jupp jag o Sofia fick ett ryck att åka till sthlm på gatufesten men ja jag vart av med mobilen, en kille snodde den ur handen på mig jag vart förbannan o sprang efter o sa att han skulle ge tillbaka den o hans jävla polare försökte putta bort mig men jag var envis men till slut så lackade dom o killen sparkade ner mig o fortsatte tydligen sparka sen sa Sofia men et märkte jag inte ens för jag var så jävla förbannad.. shit fan alltså jag reste mig upp o gick efter igen men dom va borta o ingen polis ville hjälpa men nu har jag anmält det o min telefon o kort e spärrat spärrade redan i natt tji fick ni era j'ävla blattar.. förlåt mig men nu bryr jag mig för dom var det jävla ididoter säger jag bara.. så nu försöker jag samla ihop alla nr som fanns i mobilen.. *suck* ..

Nej nu ska jag träffa Madde.. ni som har min msn o facebook skicka era nr till mig..

Kommentarer
Postat av: erika

Hej! Hur är det?? Blev helt chockad när jag läste...

Skickar mitt nr på facebook. Stor kraaaam till dig.

Puss/Erika

2008-08-09 @ 20:18:33
Postat av: Jonna

men gud gumman hur är det ? du blev inte skadad eller ?kramar om

2008-08-10 @ 23:21:42
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej då jag mår bra, tur att jag har en hård skalle haha för nu e det tredje gången den får sig en smäll på några mån hehe.. men arg som fan e man.. alla bilder o alla nr liksom men men så e det.



Tack för omtänksamheten gumman.



Tack du med Erika, saknar er o dina små skitungar hehe..



Kram till er

2008-08-11 @ 11:32:17
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Kattis

uh då! ja sånt jäkla skit händer i denna stad menmen.

hur mår du då? oki att mobilen blir snodd, men att man blir halv nedslagen är illa!!



kram

2008-08-13 @ 23:38:33
URL: http://jockonda.blogg.se/
Postat av: Jonna

tackar :)

ja det är skit läckert med lösögonfransar - köp köp ! :) as kul, för man ändrar hela looken med det :)

2008-08-14 @ 19:15:26
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: del

Va tråkit o höra hoppas de gick bra.

2008-08-14 @ 20:52:48
Postat av: del

Hoppas inte du hadde nå skumma bilder i telefonenn bara då hehe

2008-08-14 @ 21:20:54
URL: http://www.youtube.com/watch?v=dlwJYpg7AqQ
Postat av: Lina

Magnus: Jo det gick bara bra, är mest sur över telefonen faktiskt.. men kanske dumt att springa efter dom kunde ja haft kniv men ja du vet hur jag e när jag blir arg. Nja, bilder efter OP inte så skoj direkt men men så e de ibland.

2008-08-14 @ 23:39:30
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: del

Hehe. jo, du kan ju gå på dom även om dom är 2m med knivar. Du får börja ta ett steg bakått i stället o låta polis och försäkringsbolagett ta det istället. hehe



Låter inge kul iallafall att bli nerslagen. Dålig stil av dom. Man blir lite förbannad hur dom håller på.



hoppas det ordnar sig med försäkringsbolagett så du får ut ny telefon.







Jag tappa systemkameran i marken på semester i Stengolv. så jag fick ut pengar o köpte skystare kamera :P. Behövde inte ens kvitto =). fick pengar på 3dagar. Drulle.f täckte det.

Kul första veckan på semestern.

2008-08-15 @ 17:06:47
Postat av: Lina

Jo dom e ju dumma i huvudet jävla puckon.. jo jag ska fixa ny mobil när lönen kommer, blir ju självrisk på 1500 kr det suger ju lite men men så e det så nu ska jag köpa en annan modell.. hade bar ahaft min mobil i ca 2 mån nyss förlängt mitt abonemang surt som fan men den mobilen strulade så nu ska jag testa en annan..



Hmm inte kul, o att du som e så noga o försiktig tappade den mer min grej att göra sånt. Tur att du fick en ny bättre då..

2008-08-15 @ 18:02:34
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: del

Men är det skälvrisk även om man blir rånad?.

2008-08-17 @ 15:05:27
Postat av: Lina

Jo men det är det, jag har ingen extra försäkring på mobilen så då är det 1500 kr som gäller suger stenhårt.

2008-08-17 @ 17:54:55
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback