Sola solarium...

Jag vill sola solarium undrar om man ska åka in till Gnesta o sola lite innan Filip kommer hämtar mig sen hos Erika o Michelle:D Dom har såna där bra solarium där som vi har i v-ås. Helt nya o fräscha, finns ståsolarier oxå men jag föredrar att ligga o mysa lite känns så skönt efter med lite ljusterapi hehe ..men man får se till att man inte solar för ofta för då blir man ful o rynkig. Men har solat 3 ggr nu på flera månader så nu kan jag ligga i igen hehe ;)

Jag är inte så mkt för att ligga ute o steka eftersom att det blir för varmt o jag får då genast världens huvudvärk o har dessutom ingen ro i kroppen för att ligga o glassa en hel dag i solen, men nu så kan man sola solarium med gott samvete hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag kör stenhårt på såna där brun utan sol servetter, sitter i jättelänge och blir inte alls fläckigt :)

2008-08-08 @ 11:23:44
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja hon som klippte mig sist hon hade haft såna där servetter o det såg jättejämt o äkta ut så jag funderar oxå på om jag ska köpa såna enkelt o bra liksom :D du ser alltid så brun o fräsch ut på dina bilder.. snyggt att vara lagom solbrun o bra med brun utan sol för man vill ju inte bli rynkig när man blir gammal hehe ;)

2008-08-08 @ 12:39:06
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback