Jorå!!

Jahapp, lite sleten o små bakis men inte så illa.... vart julfirande hos mamma lite jobbigt hade ångest nästan hela tiden... orkar inte se henne sådär sen så ska hon gråta när vi ska gå o whyyyyy, jag klarar inte sånt fan varför ska alla i min familj gråta o tycka synd om sig själva ... nej jag orkar bara inte.. sen till farmor o där ska det givetvis oxå nästan gråtas men det hann vi slippa precis... tror brorsan räddade situationen.. sen hem till pappa o fira o det var en riktigt bra dag där.. mådde bra nästan hela tiden lillebror vart så glad o maten var jättebra o stämningen oxå... fick julklappar fast vi sa att vi inte skulle köpa hehe.. present kort m.m.. somnade på brors säng efter att ha instalerat hans nya digitalbox :) så nu har han alla kanaler :)


Sen så hem till Angies mamma sen hem hämta ombyte sen hem till Jonna skorpan duscha o fixa sig där :) sen upp till hennes granne o förferra sen till konrad av alla ställen haha men de funka.. träffa Mirre där oxå :) kul kväll.. sen efterkaka som dock vart mindre lyckad för stackars Jonna gumman tappade bort sin väska med alla grejer :( hoppas du hittar den gumman.

Sen så aaa höll ja på att aaa neeej Liiina fy fan tack gode gud att de inte blev så. Kan jag må bra i dag med gott samvete.

Är lite smått förvirrad i mitt huvud vill bara vara just nu o att de inte ska sympatias hela tiden ja klarar mig själv med mina närmsta.. så sluta mjäka runt. Fan va jag ibland vill flytta bort o skaffa nytt jobb men jag har ju verkligen alla mina vänner o familj här så de går inte.. inte just nu iaf.. bara trött på skiten.. hela skiten..men allt löser sig på ett eller annat sätt..

Nu sitter jag o lyssnar på trance för fullt längtar till i kväll när det blir munchen bryggeriet i sthlm Monday bar event fan vad kul de ska bli :D helt underbart finns inget som gör mig gladare än att få komma bort o lyssna o dansa till trance o sen bara glömma allt så jävla underbart inte ett jävla problem har man då för stunden.. o neej jag knarkar inte som alla tror för att jag kan stå o dansa en hel natt utan ptoblem till trance.. för allas information så avskyr ja knark så nu behöver ni inte fråga nå mer ;) .. hehe muntert inlägg men mja e väl liksom lite off just nu..

Blev en massa roliga pics från i går väntar bara på att få dom skickade :) så dom kommer sen :)

Har några på mobilen oxå men min usb kabel e hemma hos Angie Darl!!

Viiilllll att det ska bli kväll nu så jag bara kan glömma allt jävla skit här hemma o bara ha kul så underbart.

Ska stå på Hardfloor hela kvällen o hoppas på att dom kör så jävla tungt som bara går..

Måste få tag på Hanna ska låna en korsett av henne tills i kväll... skulle behövt banta 10 kg tills i dag men de blev ju inte så haha.. Ska försöka ta tag i vikten snart o bli som mig själv igen inte tjock som jag e nu... känner mig inte alls som mig själv just nu usch.. allt detta festande som satt sina spår.. måste sluta med det o ta det lite lugnare med festandet ska försöka iaf..fan kl e bara 13 massa timmar kvar tills i kväll.. undra om de e nån mataffär som har öppet  i dag,.. behöver köpa nå käk.

Nej nu orkar ja inte sitta här o svamla nå mer bara en massa skit iaf just nu..

Förra kryssningen


Faaan de va ju underbart kul.. vill tillbaka nuuuu hehe

Jag o Lilla T som står i bakgrunden hehe!!!


Ja o Jonna då :)



Personal fest


Igen

Kommentarer
Postat av: gisan

vad är det för en tant som är med på bilden på personalfesten?

2008-12-25 @ 14:09:45
Postat av: Lina

Men de e ju världens bästa Ragge ju ^^ :P hahahaha

2008-12-25 @ 14:26:34
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback