Lite bilder på lght ...

Har inte orkat att  skriva här på sistonde...har inte känt nån lust läser andras bloggar istället hehe ...

Har hänt en del på sistonde o beslut har tagits .. stora beslut men det var tvunget ...har även flyttstädat gamla lght så nu e de klart såååå jävla skönt.. var o solade i dag med min fina Malin.. ska sola i morrn oxå .. sen brun utan sol ...e sååå slut i kroppen o skallen.. vart en del att tänka på o tankarna dras till ett visst ställe fast det kanske inte borde.. men men så e de

I helgen så blir det lite fest här, kommer över en del roliga människor ska bli skoj.. hoppas på en sak iaf ...men det behåller jag för mig själv.

Måste städa i morrn o på lördag om man ska ha över folk .. blir tillo dra en storstäd .. ja jag vet jag e pedant mn kan inte släppa in folk om de e lite stökigt hehe ..kommer va kliniskt som en viss puma brukar säga hehe ^^

Nepp nu orkar jag inte skriva nå mer.. vill inte att alla tankar ska hamna här nu skulle bli för rörigt..bara mina närmsta vet .. pöss på er mina babes..

GARDEROB


image175


SOFFA
image176



DEL AV KÖK
image177


KÖK IGEN
image178

JAG HAR MONTERAT ALLA MÖBLER SJÄLV!! DUKTIG FLICKA HEHE..KAN SJÄLV HAHA


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad fiiint du har fått hemma

2008-02-15 @ 15:59:18
Postat av: Puman

Pöss Love ya to!!

2008-02-16 @ 19:49:43
Postat av: Rebecca

Jag vill åxå flytta nuuuuuuuuu LOVE YOU

2008-02-19 @ 12:54:18
Postat av: Pia

oaoaoa!
Jag ville se din nya lägenhet så jag "tassade"in på din blogg,vad fint du har ordnat för dig duktig flicka....KRAAAAM

2008-02-29 @ 08:18:14
Postat av: Lina Till Pia

Hihi tack Pia Persika...

Va kul att du skriver, jag har haft s mkt att göra på sistonde att jag knappt hunnit prata med nån.. vi måste träffas allihopa snart.

Pöss O kram. Love ya

2008-02-29 @ 10:55:09
URL: http://lina83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback