Så trött...

Va trött jag blir på allt.. det blir bara fel hela tiden.. jags orkar helt enkelt inte bry mig.. o varför e allt jag berättar totalt ointressant??? Vaaa är jag sååååå tråkig att lyssna på eller e du så ego att du tycker att allt du berättar e intressant men så fort det inte handlar om dig eller det du bryr dig om så spelar det ingen roll nom vad som kommer ur nåns mun.. grrrrr, ghaaa, ååååååå.. mm precis så känner jag precis just nu o var helt jävla enkelt tvungen att få det ut systemet..


Annars så var jag på sky bar i tisdags o det var trevligt, hade förkaka här o det är alltid skoj förutom att det blir lite stökigt o min vita matta är inte längre vit :/ men men får ta o tvätta den snart..


På lördag så ska vi hem till Sussie o fira hennes 30årsdag :D .. måste hitta en till present till henne oxå.. så svårt men det måste göras hehe...

Ne nu ska jag glutta runt lite hej hopps...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback