Fuller...

Mjjooooooråååsååattehmmm, lite fuller börjar man bli.. sk alägga lite ksugga på Malin snart hehe .. då kommer det att krävas koncetration men hon vet vad hon ger sig in på hehe ..
Mohaahahhaha ..

Pössilössi på er alla där ute ... ser att ni e en del som läser min blogg som jag verkligen har vart helt kass påatt skriva i  på sista tiden men jag hart ju haft så mycket med flytt m.m .. mjaaa vad säger man.. har spenderat min tid hos min absolut bästa puma på sistonde för jag har behövt min space o den får jag hemma hos henne.. få som förstår mig som hon o som kan berätta för mig hur jag e utan att jag blir lack.. mjaa.. de e bra man behöver en stabil punkt i livet när det fuckar sig för mycket .... men jag överlever det mesta ,har sett o upplevt den mesta skiten så ja va fan orkar jag ens bry mig.. jag e min egen o har för den största delen av mitt liv tagit hand om mig själv ... så sorry ville du ha den rollen dra vidare.. stoltheten e för stor.... ingen jävla barnvakt här inte .... puman vet va fan jag menar .. nepps Lina ska sminka o vara socilal med spriten O malin ..


Heppåreee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback