Nyår

Firade nyår  med pumorna minav :D vi hade jättetreligt med en massa god mat o trevligt sällskap.. Linus tyckte verkligen att det var jättekul att fira med små trumpeter o partyhattar.. så himla kul när barn blir glada.. det krävs inte mycket :D

Maten var verkligen supergod :D tack pumisen..vinet var gott när jag TILL SLUT fick upp den.. Voncas kassa vinöppnare i plats sög ju ganska hårt för den gick av i korken... vi försökte att öppna den med en skruv o senhamra ner korken men tamejfan den satt som berg varav jag till slut tvingar med mig Rebban ner till Voncas granne som verkar livrädd över att det plingar nån på dörren o börjar prata genom brevinkasten så jag börjar mig ner o frågar om jag kan få låna envinöppnare av henne om hon har en o säger ja vänta lite bara o rebban står o skrattar åt mig som pratade med ett brevinkast..jag funderade kommer vinöppnaren oxå komma upp genom inkastet men hon öppnar försynt o säger att hon står i pyjamasen utifall hon skulle somna hehe sen så sticker hon försynt ut vinöppnaren hehe .. sen upp asgarva åt hela situation får ÄNTLIGEN upp min vinflaska tvingar med mig Rebban ner igen o lämnar tillbaka öppnaren.. grannen säger återigen att hon har tagit på sig pyjamasen utifall hon skulle somna att va tråkig hon e på nyårsafton o jag säger ja men de e klart när man sitter hemma ensam.. mmm bra Lina haha strö salt i såren att stackarn får sitta själv.. smidig är mitt mellan namn haha..

Sen upp igen o lyssnar på musik ut öpå balkongen med jämna mellanrum för att röka o sen åker ostbrickan fram o ingen tror att dom ska orka ät men jodå.. det går ju fin fint haha... sen vid en 00.45 så slinker jag hem o börjar städa min garderob haha sen så lyssnar jag på musik o surfar i en timme typ sen så slocknade jag..skön kväll :D

Eftersom att min kamera låg kvar hos Madde så blev det några kort med mobilen..

Jag fin i min partyhatt hehe


image163




Pumisen
'

image164



Linus :D
image167


Rebbans Make som moa fixat hehe
image168


Fatima ville oxå vara med hehe
image169


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback