Skaffa el, skaffa bredband o telefoni, byta adress.....

Hmm ja de va ju de jag höll på att glömma bort hehe.. hade ju vart lite jobbigt utan el måste jag säga... o bredband... skulle bli knäpp.. utan el ingen tv utan bredband inge internet,, OMG jag skulle fått panik haha ...


Fick mitt lån på 40 000kr så jag ska köpa lite nya grejer som tv, dvd, micro, dammsugare, tvbord, tvbänk, badrumsmöbel... ja o sen lite annat smått o gått hehe ...

Nej nu börjar bli lite seg känner jag, ska äta frulle o sen vila lite....

Hej hopps

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jo tänkte skriva lite när mini sover...Love you

2008-01-13 @ 17:55:08
URL: http://spajk.blogg.se
Postat av: Nett

Självklart kommer jag och våldgästar! Släpar med mig en flaska vin kanske jag också ska göra? =)
Glad för din skull att du fick låna lite extra slantar,hör av mig imorrn kväll eller ´på tisdag för att höra hur flytten gått. Pussa!

2008-01-13 @ 20:23:27
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback