Juhupp..

Japp då var det onsdag då o andra veckan på semestern hinner knappt med dagarna snart så e de jobb igen liksom.

Har iaf vart nyttigt att vila lite för i helgen o nästa vecka blir fullt upp. I helgen ska jag hem till girlsen o festa sen nästa vecka blir det att hinna med mkt.

Har vart i södertälje o shoppat med hans brors tjejer köpt skor till mig o filip. Sen så har jag vart med Beth o Erika på dgr så jaghar haft o göra iaf. Druckit öl o spelat Wii askul hehe .. lugnt o skönt men nu så börjar det att klia i kroppen kan jag säga.. vill festa o ha kul, jag har kul här oxå eftersom att Filip e här o jag gillar hans brors tjejer dome hur goa som helst har haft trevligt med dom men saknar mina girls hemma i v-ås.

Nu fick jag mess från Malin hon e i grekland nu o solar o har det trevligt, avis e jag hehe..


Ska väl ta o gå upp snart o fixa till mig ska sticka o träffa Beth sen får se vad vi hittar på. Sen så e Filip ledig i morrn jäteskönt att ha en heldag hehe .. fast han ska besiktiga bilen o så oxå men det  tar nog inte så lång tid.

Trött e jag som vanligt oxå fattar inte eller ja de e ju järnbristen men va fan lite pigg kan man väl få va hehe ..

Visdomstanden mår bättre har haft sjukt ont nu när denhar växt men i dag så känns det bättre skönt skönt.

Vila lite till kanske sen upp hehe.. Beth slutar ju inte förns två hehe ;) ett tag kvar

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-07-24 @ 20:20:11
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur många tjejer har hans bror egentligen?!

Bigami hallå?!

2008-07-24 @ 20:20:32
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha asg gumman nej hans brorsor två st brorsor = 2 st flickvänner ;)



Älska dig Darl :D ^^

2008-07-24 @ 22:20:03
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback