Kass på att blogga..

Har vart kass på att blogga men har haft så mkt att göra på sistonde så det har inte riktigt funnits tid ..men nu så har jag semester i 4 långa sköööna veckor.. första veckan spenderas hos Filip ska bege mig dit i kväll redan kära Carina på jobbet ställer upp o kör mig till E-tunas station så jag slipper åka tåg så länge :D

Annars så har det hänt en hel del saker tar upp dom sen om jag känner fört .. är på jobbet nu så det blir en snabb bloggning.

Ska ringa till Sofia gumman o höra om hon e hemma i kväll så jag kan springa upp o hämta min kamera hos henne.
Vill ju liksom gärna ha den på semmen va :D hehe .. 13 min kvar sen så börjar min semme helt fucking underbart kan inte bli bättre :D

hej hopp

Kommentarer
Postat av: Liten

Ha bästa veckan hos Dilio nu! Och en skön semester!

Pussen!

2008-07-13 @ 18:32:15
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: DEL

http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go

2008-07-17 @ 13:48:48
Postat av: Lina

Magnus: Seriöst skaffa dig ett liv o gå vidare.. kan inte säga hur löjligt det e att du ska hänga kvar dig i det gamla.. o så mkt skit du snackat om Tina o sen nu försöka bli vän med henne igen. Men det e ditt liv du gör som du vill själv så har jag valt att gå vidare med nåt nytt o jag e lycklig o om det stör dig så e det ditt problem om du e lycklig e ditt problem. Tycker bara att du e löjlig nu o att du behöver växa upp.



Sluta skicka länkar till klichelåtar...vi kommer inte att bli vänner igen, det e försent för det.

Gå vidare.

2008-07-23 @ 11:28:06
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback