Lövsta igen då :D

En tripp till Filip i dag igen då :D åker med Carina till Eskilstuna sen tåget till Filip :D längtar massor efter honom nu.. fast det var ju bara en dag sen vi sågs.

På torsdag sen så ska jag hem till puman o göra ett ålders test på hennes wii.. haha *Asg* pumisen vart ju 48 bast.. hoppas att jag blir yngre än så iaf men det hoppas inte pumisen haha .. sen på fredag så ska det bli lugnt o lördagen så
ska jag med Vonca hem till Anki på födelelsedags ferre :D kommer att bli roligt kul att få se deras hus :)

Annars så e det 2 tim kvar på jobbet, har skitont i ryggen för jag har lyft o haft mig en massa på jobbet i dag. Men har jobbat på en massa så jag skulle få sluta tidigare så jag hinner med tidiga tåget till Filip. Så dte blir att jobba en timme längre på torsdag istället.. onödigt att förlora en massa pengar i önodan.

Ska nog ringa o boka tid för att fixa naglarna på måndag innan jag sticker till Filip i en vecka.. får se..

Nepp ska ta o jobbe lite mer då..

Hej hopps..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Filip, Filip, Filip ;-)

2008-07-08 @ 15:37:42
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Liten

Filip, Filip, Filip ;-)

2008-07-08 @ 20:17:57
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Lina

Hi hi mina sötnosar :D



Kan ju inte låta bli..



Älska er, Pussen:D O sofia snart så kommer den nya Irene Huss filmen ut på dvd ^^

2008-07-09 @ 08:53:20
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback