På jobbet igen..

Ja då e man på jobbet igen då, eller ja har vart här sen 11,00 o jobbar till  20,00.. känns lite sådär :/ mår bättre men inte het bra än.

Ja ja i morrn så jobbar jag bara till kl 16,00 så de e skönt.

Somnade i vilosoffan o somnade som en stock o hade dreglat en massa hehe.. kom ut o håret var rufsigt o Jonas på jobbet garvade åt mig o sa god morgon sovit gott o garvade mer haha såg nog en aningen sliten ut men då e e de roligt att man har jobbar kompisar som har humor o gaskar upp en :D

Annars så kommer lillbrorsan till i morgon o ska sova hos mig.. han e sladdis 8,5 år så han tycker att det ska blir askul att få sova hos storesyrran hehe ..får se vad vi hittar på..

O sen så tänker jag tjata om Filip igen hehe men jag saknar ju karln så mycket att jag nästan avlider eller ja typ haha ..
På tisdag e de dags att ses igen sova där sen hem igen ons kväll sen så e det bara halva veckan kvar v.28 sen så åker jag till honom o stannar en vecka eller längre det visar sig .. kommer att bli helt underbart att få vakan upp brevid honom så många nätter :D hehe... pussa en massa på han ska jag göra min sötis...

Jahapp då e det 2,50 h kvar it kind of sucks men men .. jobbe måste man göre va ..


Pratade med Alex o Vonca om han o dom sa att det var verkligen rätt tidpunkt i livet som jag träffat honom nu när det händer så mkt skit runt omkring, nu har jag ändå nåt riktigt positivt att fokusera på :D

O puman har tagit tag i sina problem, Puman Stolt över Pumisen hehe ;) love ya ...

Är sams med Anna det känns bra, behöver man inte tänka o vara orolig över det.

Annars så har jag vart kass på att lägga ut bilder på sistonde men ska ta tag i det snart, göra ett inlägg med bara bilder :D

Jag vill pussa på Filip nu o kramas lite haha .. måste få tjata lite ;) .. annars så hade jag o Sofia filmkväll i går lika nice som vanligt vart ju i nte Irene Huss men det vart ändå en fin dans o massa svullande av jordgubbar o melon :D very nice.. tack gumman för en trevlig kväll :D o din fest i lördags vart perfa massa nice...

Ska ta o fronta lite i hyllorna mellan jag tar kunder det e ganska lugnt o jag känner att det kliar i fingrarna när jag ser att de e rörigt i hyllorna..hjälpt en massa trevliga kunder i dag o gjort en stor order det känns bra just nu när de e lite tungt på jobbet. Men snart semester vara med Filip o hitta på en massa saker med mina underbara vänner.. tack för att ni finns o gör mig glad :D puss på er alla. Ni betyder massor.

Nehepp om man ska ta o pula lite i hyllorna då o fylla på lite från lagret till hyllorna så det ser fullt o fint ut :D det gillar vi..

Städat o fint ska det vara :D

Puss på er..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Irene Huss dansen rukar hårt! =)

Ja festen rukade till och med ännu hårdare!

Pussen

2008-07-03 @ 21:57:21
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Liten

Har sagt det förr och jag säger det igen! Älska du! =)

2008-07-04 @ 06:03:55
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Lina

Sofia: Ja visst gjorde den fast utan Irene Huss melodin men det gick ju ändå haha :D pussen.



Liten: Älska du med gumman. Pussa

2008-07-04 @ 09:14:36
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback