Woohooo!!!

Woohoo, kollade inne på www.imdb.com o såg att det kommer en THe Descent 2 :D me like very very much :D :D
Lätt en av dom bästa skräckisarna jag sett så grym. Längtar massor nu, sen kommer Cabin Fever 2 snart oxå kan det bli bättre nu hoppas jag bara på att dom e lika bra som ettorna e.. Ringde puman nyss o hon vart lika exalterad som mig hehe ;)


Annars så går det bra för Filip o dom nere i Båsta när dom bygger upp inför tennisveckorna så har jag tur så kommer han hem redan i morgon o då kommer han hit till V-ås :D helt lovely liksom hehe ;)

Annars så e det 1,5 tim kvar på jobbet det suger ganska så hårt vill hem nuuuuuuu..

O nu så fick jag kunde oxå..

Ont i halsen har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback