Jobbigt...:(

Usch fan vad jobbigt, Filip kom strax efter kl 20 o så åkte han nyss.. fan vilken ångest alltså .. vill bara att han ska komma tillbaka så jag får krama o pussa på han lite till.. trodde verkligen aldrig att jag skulle få såna här känslor för nån igen.. o verkligen inte såhär snart.. men han verkar vara så lik mig själv.. känns som att prata me sig själv när man pratar med han.. precis lika sjuk o galen som mig :D ... han gör mig såå himla glad :D .. alla på jobbet märker hur glad jag är hehe .. nästan så att dom e trötta på mig  ;) min chef sa att va fan lina jag har inte sett dig såhär glad på 2 år hehe ..oj vadå har jag vart bitter o tjurig haha neee lalalala.. lite kanske ;)

Men ja karln bor i Gnesta, långt bort men är det den rätta så är det värt det.. det går alltid att flytta.. inte än alltså men i framtiden :D.. ja de blir bra det där .. förälskad e jag iaf de vet ja .. hoppas verkligen att vi hinner träffas i helgen annars så blir det jobbigt.. min söta sötis...

Nej nu ska jag messa karln lite sen glo på tv innan jag somnar.. vill inte somna förns han e hemma så jag vet att han kommit fram ok...

Jag vågar inte riktigt säga att jag e kär än, det känns inte riktigt rätt.. vill inte erkänna det än.. för tidigt att säga det.. han e alldeless lagom framfusig när det gäller känslor.. får panik när killar går för fort fram.

I morrn så kommer Alex gumman.. har saknat henne så mkt ska bli underbart att ha henne här igen..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

"And they call it puppylove...."

2008-06-19 @ 09:14:25
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha asg söt du e gumman, kan inte annat än älska dig gumman :D

2008-06-19 @ 09:33:11
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback