Mango i kväll då :D

Äntligen så är det dags för Mango på Lögan :Dtrance tält 700m2 hela natten kommer att bli grymt kul :D ... önskar bara att det höll på längre en kl 1,00 men men ..värt e det iaf.

Annars så sitter jag på jobbet nu o skriver lite skyltar, håller fortfarande på med våran lagerrensing.. massa gammalt som uttgått som ska säljas bort.. vi rensar hela tiden...

Jobbar till kl 20,15 i kväll det suger så blir att stressa hem o duscha, dricka o sminka.. tänker bara sminka mig mig själv i dag för komme ratt ha bråttom.. stackars Anna hade inget attdricka från systemet som tur va så shoppade jag på mig en hel del i går på systemet så det räcker till oss båda :D

Nu ringde Anna oxå ska ringa upp henne..

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha ja vissa grejer man får skäll för, som ditt exempel där, är verkligen helt sjukt. Vissa vill man verkligen berätta en och annan sak för men det gör man såklart inte. Men visst fasen hade det varit skönt ;D

2008-06-28 @ 12:46:05
URL: http://tess021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback