Midsommar i morrn då :D

Midsommar i morrn, jobbar till 13,15 sen blir det hem duscha o fixa till sig sen ut till Jonas stuga i Virsbo, kommer att bli asnice :D blir nog en bra midsommar.. vi blev fler som jag känner än vad jag visste. Anna o Simon ska med sen så ska ju Anette o Sofia med oxå :D komme rbli skitkul, sen så är Davve, Hasse, Alex där som jag vet sen så kanske det kommer fler som man känner plus en massa annat folk så det kommer att bli skitkul :D .Bara en massa roligt folk.

Sen på lördag så ska jag åka til Gnesta o sova hos Filip, LÄNGTAR hehe.. den bästa killen jag har träffat hittils i mitt liv :D så söt o fin o snäll hehe .. lite föräslkad jaaaaa.


I kväll så kommer Alex iaf o hon ska tvinga mig att kolla på fotboll hehe. Kanske blir tvungen att knäcka en öl för att det ska bli roligare hahahaa .. men jag e glad att lex kommer iaf :D det e huvudsaken.

Den helgen kommer att bli asbra, umgås med sina bästa vänner o sen umgås med Filip lör-sön :D kan inte bli bättre.. eller jo om jag fick umgås med Elli o Alicia mina älskade syskonbarn :D kanske ska ta o hälsa på dom på ons när jag e ledig igen :D saknar dom så mkt o älskar dom så sjukt mkt..

Jag e så glad just nu allt känns bra :D har dom bästa vännerna man kan tänka sig, inga dryga brudar som snackar en massa skit.. men dom verkar ju dra still varandra istället, man får vara noga med att solla bort dom hehe.. o sen så har jag träffat den bästa killen :D just nu så känns allt skitbra.

Annars så e jag på jobbet nu o det är rena öken här, har hållt på o bytt prisetiketter hela dagen.. trist som faan. typ halva avd har fått nya priser.. drygve AB men men det måste göras. Bara att fortsätta i morrn igen.. nej nu vill jag sluta e seg o trött som fan. 17 min kvar o det känns som en evighet :/ .. men som sagt i morrn e det midsommar. Men man hann ju inte leta efter nåt att ha på sig.. det suger ju lite.. men men får dra fram nåt gammalt i garderoben hehe.. man ska ju bara vara i en stuga så ja behöver väl inte klä upp sig alltför mkt men de e ju kul ändå :D

Nehepp kanske ska göra ett sista ryck med städ på avd.

Kommentarer
Postat av: Liten

Midsommar kommer bli så bra! Älska du!

2008-06-19 @ 22:57:44
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det kommer den..älska dig med gumman :D

2008-06-19 @ 22:58:46
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback