Tillsammans...

Satt på lunch o några jobbarkompisar undrade om jag o Filip var tillsammans o vi har ju aldrig liksom disk det så jag vart ju tvungen o fråga hehe.. typ lågstadie nivå haha får jag chans på dig ;)

Hehe men ja vi är ju det iaf har vi kommit fram till.. hehe ja så nu är jag officiellt inte singel längre hehe .. o jag som aldrig skulle träffa nån kille seriöst igen o aldrig bli kär o leva ensam resten av mitt liv hehe .. det höll länge ;)

Men synd att han bor långt bort men det skiter jag i, e det rätt så e de o jag skulle aldrig hitta en sån bra kille här i stan eller i närheten iaf så... skulle fylla i en tidrapport på jobbet men hade fyllt i helt fel hehe Sussie o min chef på jobbet undrade vad jag pysslade med o ja sa att jag e lite förvirrad just nu, Sussie säger okej nykär skriver vi som anledning haha *S* vadå märks det eller.. ;)

I kväll så är det Irene Huss hos Sofia som gäller :D vart ju inget i går gick på bio med Filip, hnas bror, brors tjej o hennes bror .. såg The Happening o mjaaa vad säger man .. it kind of sucks hehe .. bra början kasst slut hehe ..nu förstår jag varför det inte var fullsatt i biosalongen ;) sa attjag väljer film nästa gång oxå haha ingen höll med.. hihi...meniaf Irene Huss o Sofia e ju helt klart en grym kombo hehe ;) lätt asroligt kommer det att bli hehe ..

Sen i morrn så jobb o sen Trance nere på Löga, Mango det kommer att bli så grymt roligt :D längtar massor..

O lördag Sofias ferre asnice :D

Nehepp nu e rasten slut jobbe då ..

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahah är du galen kvinna?? smal och vältränad? haha nooo nooo,allt utom det! Jag är kort och kurvig. inte smal nånstans.

Men ändock -tack för komplimangen!

2008-06-26 @ 16:00:26
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha! Ja, jag har kommit fram till att man ska försöka tycka om sig själv ist för att bara tjata om att gå ner i vikt.

Just nu befinner jag mig i ett stadie där jag inte orkar träna, och då gör jag det inte heller :) då får jag acceptera mina fläsklår :P



Jag tycker du är hur fin som helst också, så det är bara köra på :P gillar du något klädesplagg,låt inte ditt "jag är för tjock" tänkande stå ivägen :)

2008-06-26 @ 16:07:42
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hahhaha okej då vet jag :P

caps lock förklaringen funkade, officiellt har jag ej stora lår, i get it :P



Kul att du fick chans på den där söta snubben, grattis får man väl säga ;)

2008-06-26 @ 16:16:34
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tycker iaf att det var synd att du inte skickade en "ja" "nej" "kanske" - lapp =)

2008-06-30 @ 10:58:44
URL: http://luckyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback