Vaknade tidigt..

Vaknade tidigt i dag utan att väckaklockan ringde.. har vart kissnödig hela natten men inte orkar pallra mig upp.. somna blev det inget heller.. ska hoppa in i duschen snart iaf.. sen så e det jobb 7.30-17.45 trist att jobba så länge men men..

Längtar tillbaka till kryssningen.. det var så skönt där inga problem inga bekymmer..till skillnad från den här stan.. skitsnacket hägrar o människor gör en besvikna.. samtidigt som jag verkligen älskar o trivs i Västerås så är jag så trött på massor som finns här.. jag är trött på att känna mig nere o ledsen jag vet att jag måste ta tag i det men jag orkar ändå inte.. ska ta tag i nån o prata med men ja va fan när det väl är dags så kommer de där jo men jag mår bra.. hatar att prata om mina känslor.. hatar att gråta inför andra, det får mig att känna mig svag.. som nu så känne rjag mig nedvärderad o det känns inte bra men vill man visa det utåt nej, det e bara jobbig tankar som cirulerar i mitt huvud.. får höra attjag kan vara en iskall person ibland för jag e som jag e men det e jag inte men orka gå omkring o vara känslig hela tiden.. nej ska prata med en annan person sen som jag vet pratar med nån behöver en knuff för att ta tag i det hela..

Sen så ä jag så sjukt besatt av hur jag se ut... det jag ser i spegeln är ett monster känner paniken o illamåendet komma o jag vill inte ens visa mig bland människor... det börjar bli värre igen o det känns som att alla glor på min deformerade ansikte o kropp.. det är så jag ser mig själv spelar ingen roll vad nån annan säger för i mina ögon så är jag bara inte vacker nånstans.. o om jag pratar med nån som får mig att acceptera mig själv är jag rädd att jag ska bli tjock o ful.. får ännu mer panik o blir kallsvettig av bara tanken.. jag vet att de e säkert helt sjuka tankar men dom tankarna tar nästan knäckn på mig ibland.. jag är en stark person det vet jag annars så skulle jag inte var adär jag är i dag men jag är starkare sj'lv en med någon.. det har vart tufft dom senaste åren som en bergodalbana.. ska jag någonsin vara klara vara med någon igen o visa mina känslor så måste jag ta tag i mig själv... måste måste måste.. måste intala mig det..

Sen så gäller det att hitta den som e rätt för en själv.. vilket jag inte lyckats med hittills.. nån som förstår mig för den jag e..


Nej nu måste jag duscha..

Sofia, Anette, Malin, Hanna, Alex, Anna H, Vonca, Madde.. ni gör mig glad o jag e glad att ni finns..

Alicia o Elli.. faster älskar er så mkt o ni gör att jag vill leva..

Kommentarer
Postat av: Liten

Finns alltid här för dig mitt lilla blockmongo!

Du är ju bland det bästa som finns! Love du!

2008-06-04 @ 08:09:26
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du vet var jag finns gumman!

Pussen

2008-06-04 @ 08:49:40
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack för att ni bryr er :)



Kram på er Love to you both!!

2008-06-04 @ 09:35:21
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Mika

jag tycker också det ska bli kul! :) när kommer du? puss

2008-06-04 @ 10:41:28
URL: http://arianrhod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback