Helgen som vart..

Hade skitkul i helgen måst jag säga... Med Carina i torsdags o i fredags med jobbarkompisarna o lördgas med
Madde o tjejern :D ... sy7nd bara att jag lyckades slarva bort mitt smink men men så e de...


Behöver nog dock lugna ner mig ett tag känner jag .. hehe ...

Måste försöka hindra vissa tankar jag har men de e svårt nä man ser det varje dag.. hmmm vad ska man göra,

Vet nån som inte e sp glad just nu men de e för hans egen skull.. kan inte göra den personen lycklig just nu så e de bara .. kan ju knappt göra mig själv lycklig utan jag bara e jjust nu..

På tal om nånting annat så ska jag dra hem till Carina snart o tatuera mig :D ska bli nice.. hon e riktigt duktig på att rita o dom andra tatueringarna hon har gjort ser riktigt bra ut ..lägger ut bilder sen..
Jag o Stina

image185

Jag o Natalie
image186

Puss kalas hehe
image187

Madde till vänster o Maja till höger...
image188

Vackra Stina...
image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback