25 min kvar ...

Den här dagen har gåt extremt segt för det har vart så sjuuukt dött på kunder det märks verkligen att det inte är säsong på våran avd. just nu. Försökte göra Bauhauskort som jag lovat min Chef men det gick sig inte för dom få kunder jag haft villeinte ha typiskt men jag har iaf gjort månadens kvot redan så ska försöka dubbla det så blir dom nöjda kanske o inte tjatar ihjäl en hehe ...

Har iaf städat en massa vid mina blandare så nu der det riktigt bra ut i ett litet tag iaf.. har rensat o flyttat om i hyllorna och monterat upp nya visngar bara 1 visning kvar så blir det fint fint o lite priser på det så ... Känns så skönt när det blir fint o man har gjort nå bra på jobbet o man får beröm av sina goa kollegor :D det behövs på jobbet ibland..  Speciellt en sån här dag.. Hade en kund som handlade en dyr kamin nyss o tänkte att perfekt nu kan jag göra ett bauhaus kort men han hade ju ett hehe typiskt men kanske bätter lycka i morgon då..

I kväll så kommer Alexs hit till V-ås o ska sova hos mig :D skitkul o i morrn så blir det fest hos Hasse antagligen kommer bli nice o på lördags så ska vi grilla jag o Alex :D pullan min.. vi e så sjukt lika o hon tror att vi skulle passa perfekt att bo ihop men jag kan inte sälja min lght förns jag bott där i ett år o sen så vette fan om jag skulle palla bo i sthlm eller lämna mina syskonbarn här.. får se vart vi står om ett år om jag inte har nåt som håller min kvar här men som de e nu så vill jag bo kvar här..

Fick kund på telen nyss var snäll o la undan lite sake råt honom så han inte åker hit i onödan, vi får ju egentligen inte göra det men det var inga stora grejer bara lite blandare o duschset så lite sjyrre kan man ju ju vara hehe ..

nepp ta returerna på disken sen hemfärd ska handla lute mat hem sen så kommer Anna o Alex hem till mig :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte setat på några tvättställ på länge? =)

2008-05-09 @ 07:45:43
URL: http://luckyone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback