Snart slutar jag :D

Slutar snart gud vad skönt :D ska hem till Anna o käka mat o snacka en massa skoj :D låter ju så fel när manskiver skit som att man snackar skit om andra fastman bara menar att man ska snacka en massa bara om allt möjligt.. ett vanligt använt ord men ändå så fel hehe ..

Ja mkt tankar i dag kan jag säga och människor som inte förstår vad man menar o inte förstår vad man har gjort för fel.. jaja de e inte mig det är synd om det är en annan underbar människa som får skit.. tycker det är jättetråkigt.. hoppas att du vet att jag tänker på dig.. lämnar dig ifred nu vet inte om du vill prata just nu eller få ett mess du brukar behöva vara ifred men om de e nåt så ring eller skicka ett mess så finns jag alltid där för dig .. du vet du o jag e ju inte dombästa på att prata känslor men jag finns här iaf skriver det här för jag kommer nog inte att säga det rakt ut för ja som sagt man e ju fuckad när det gäller känslor ..puss puss på dig pumisen..

Nepps ta returerna i vanlig ordning, ladda liften sen byta om o bli hämtad av Simon o Anna..

Hej hopps ...


Kommentarer
Postat av: Anton DTV (blondast av alla)

Hoppas du haft en bra dag och får en bra kväll :)

2008-05-16 @ 19:58:53
URL: http://detrevannerna.blogg.se
Postat av: jonna

tack gumman va gulligt :) tack tack tack :P

2008-05-16 @ 20:58:16
URL: http://vackerheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback