Svulla igen då :D

Helgen har vart lugn men ändå fartfylld.. i fredags så ölade o grillade jag hos Anna o hade allmänt trevligt.. Simon e en bra kock.. trevligt sällskap ..jag o Anna disk att åka tillAmsterdam på Sensation Black men ja det beror på ekonomi o ledighet.. får se hur det blir med det .. har ju iaf trance kryssen se fram i mot.. längtar som faaan..

Sen så jobbat hela helgen då o i går så hade jag o Sofia myskväll o svullarkväll.. det vart en godispåse för 90 spänn..vadå det var ju inte såmkt lösgodis hehe ehhm +chips o dippska man svulla så ska man .. åt så vi mådde illa o kollade på film..men inte kunde dte hålla mig lugn hela kvällen.. Sofia vart trött så hon skulle läsa bok o nanna kudde o jag hade med mig fina kläder utifall jag skulle bli sugen att möta upp Mallan o Carina på Å o jupp riktigt visst fan gjorde jag de då.. jättetrevligt hade vi sen så vidare till BMB o ölade lite där dansade o hade mig sen så iväg till Tip Top o käkade hamnade i tjafs med nå jävla f***brudar som var störda ( jag var knappt full) så jag lugnade ner mig o tog ett annat bord o sen så satt vi där till nästan 3,30 senhem titta lite på tv sen sova sen upp igen astidigt o sen jobba o ja nu slutar jag snart för dagen o ska hem till sofia o fortsätta med att äta upp vårat godis.. de e vårat mission hehe ..

Blir en lugn o skön kväll .... hoppas på att den sista halvtimmen går fort nu ..

Hej då på er..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du glömde den lilla delen när du spottade i godisburkarna på affären! =)

2008-05-19 @ 08:48:40
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Lina

Hehe nej nej du måste prata om nån annan nu .. haha

2008-05-19 @ 13:33:27
URL: http://lina83.blogg.se
Postat av: Sofia

Ja förmodligen. Ungefär som när du påstår att jag lekte mongo på konsum haha

2008-05-19 @ 16:30:31
URL: http://luckyone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback