Och jorå så att ehm!!

Ja men nu va det väl dags då att orka blogga.. men jag har egentligen ingen sådär jättelust.

Men de e ju några som klagar på att jag aldrig orkar uppdatera den.
Har inte haft nån lust alls att göra det, inte känt någon lust att skriva om mig sj o mitt liv.
Kan inte påstå att det hänt nåt spännande på senaste tiden.
Mycket strul mycket onödigt tjaffs, sånt som man egentigen vill slippa o inte orkar med.

Men men så e de ibland.

Resten av semestern jag hade spenderades i Västerås förutom en dag o  natt då va jag hos bästa Carina/ Mamma Barbro :D hehe..

Vi grillade o hade mys o vart brutalt mätta o jag somnade sittandes i soffan av trötthet, hennes dotter Jennie ba ehh va fan hände haha.. men ni som känner mig vet att ja kan somna hur som helst när jag e himla trött :P

Sen så har det vart lite fest o en del slappande, var hos min far på ön o hälsade på en natt.
Hjälpte dom lite på gården o så.. umgicks med lillebror.

Har fått tillbaka min nya dator oxå :D funkar som den ska nu..skönt skönt..
Jobbat i tre veckor el. ja två av tre för jag fick urinvärksinfektion o den gick upp i njurarna och fick njurbäckeninflammation mmm, bra jobbat av mig liksom.. gå till läkaren är att rekomendera när man får urinvärksinfektion.
Ont i magen, ryggen o feberfrossa på det.. de sög.
Men nu så e jag frisk igen:)

Jobbat i dag e helt slut..

Va ledig i helgen i fredags så va jag o Malin hemma hos mig o hade tvåmanna party o sen hem till henne en sväng o Malin drog fram kameran o så börja vi ta en massa flummiga kort.. skämt kort så att säga haha men kul hade vi man ska vara flummig o bjuda på sig sj..

Lördagen så va vi ett gäng brudar här hemma hos mig o de va trevligt.. sen ut på bill o bob o Å men jag var så sjukt trött så de vart hem för min del o sova ganska fort.

Har vart sjukt mkt på jobbet sen jag kom tillbaka så man e helt slut när man kommer hem från jobbet.. orkar inte mkt direkt. Jobbhelg som kommer inte taggad dirket men man måste ju så.

Vet ej vad jag mer ska skriva.. orkar inte skriva nå mer alls.

Jag o Malin i fredags

Dansar hemma hos Malin hehe


Finaste Malin :D


Haha, mja sen kan man ju få för sig ayt köra cross trainer :P


Haha .. vi hade ju kul iaf :P


Malin in action :)


Jag o Hannis i Finland


På krogen i Finland


Jag o Jonna i lördgas


Tina o Jonna i lördags

Haha Malin vann 2 kg Geisha på Liseberg :P


Ego pics :P





Snyggaste bilden ever haha :P



Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh vad jag älskar det där kortet på dig med leggingsen uppdragna hahah:) Så jävla underbart med brudar som kan bjuda på sig sj, höll på att skratta ihjäl mig när du drog upp dom sådär o posa ;)



Ja vore kul å ses igen, funderat lite på att kanske ta nån öl på lördag, så de kan vi ju göra, ett gäng ? :) Tjejkväll rocks!!



Puss på vännen <3

2009-08-20 @ 12:38:14
URL: http://likeucare.blogg.se/
Postat av: angie

haha jaa du gumman, klockrent..borde gå ut sådär nångång..i sthlm typ haa! ;) puussen

2009-08-20 @ 16:34:11
URL: http://scarletbaby.blogg.se/
Postat av: Jonna

Måste ta o ses snart lilla puman, miss u ! Vi måste ta en ölkväll kanske å prata om äckliga manliga cameltoes som förr :) PUssen

2009-08-30 @ 20:11:43
URL: http://likeucare.blogg.se/
Postat av: Jonna

aouh du e underbar du med vännen :)

hahah ja sjunga till brittanlåtar som vi SÅÅÅÅÅ kan utantill flin ah vad roliga man kan vara ibland :D

pusss

2009-09-01 @ 11:58:37
URL: http://likeucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback